Щодо проблеми відповідності реального проходження технічного обслуговування та ремонту до нормативного забезпечення надання послуги в автосервісі
Анотація
Наведено результати теоретичного узагальнюючого розгляду проблеми відповідності нормативного забезпечення та знакових моделей виробничого процесу надання послуг технічного обслуговування і ремонту на підприємствах автомобільного транспорту протіканню відповідного реального виробничого процесу, що визначає придатність таких моделей та нормативного забезпечення до застосування в умовах виробництва послуг і, водночас, ефективність протікання реальних виробничих процесів технічного обслуговування і ремонту автомобілів. Розвиток методологічних засад забезпечення відповідності даних попереднього моделювання та нормативного забезпечення виробничих процесів і їх реального протікання є підґрунтям для ефективності діяльності підприємств автосервісу та якості надаваних ними послуг. Встановлено цілі та визначено основні заходи щодо розвитку методичного забезпечення нормативної діяльності з метою покращити відповідність нормативних та реальних значень параметрів виробничих процесів на підприємствах автосервісу, в тому числі систематизація вимог до нормативного забезпечення та розробка системи показників оцінки якості надаваних послуг автосервісу з точки зору задоволення споживача. Для вирішення поставленої проблеми пропонується застосування комплексного підходу, в тому числі врахування при формуванні нормативного забезпечення виробничих процесів автосервісу реального стану відповідних підприємств, для чого запропоновано переглянути систему завдань нормативного забезпечення технічного обслуговування і ремонту автомобілів.