Щодо проблеми відповідності реального проходження технічного обслуговування та ремонту до нормативного забезпечення надання послуги в автосервісі

  • Рижова В. Ю. Харківський національний автомобільно-дорожній університет м. Харків, Україна
Ключові слова: нормативне забезпечення, моделювання, якість, послуга, виробничий процес, технологічний процес, технічне обслуговування, автомобіль, ремонт, очікування

Анотація

Наведено результати теоретичного узагальнюючого розгляду проблеми відповідності нормативного забезпечення та знакових моделей виробничого процесу надання послуг технічного обслуговування і ремонту на підприємствах автомобільного транспорту протіканню відповідного реального виробничого процесу, що визначає придатність таких моделей та нормативного забезпечення до застосування в умовах виробництва послуг і, водночас, ефективність протікання реальних виробничих процесів технічного обслуговування і ремонту автомобілів. Розвиток методологічних засад забезпечення відповідності даних попереднього моделювання та нормативного забезпечення виробничих процесів і їх реального протікання є підґрунтям для ефективності діяльності підприємств автосервісу та якості надаваних ними послуг. Встановлено цілі та визначено основні заходи щодо розвитку методичного забезпечення нормативної діяльності з метою покращити відповідність нормативних та реальних значень параметрів виробничих процесів на підприємствах автосервісу, в тому числі систематизація вимог до нормативного забезпечення та розробка системи показників оцінки якості надаваних послуг автосервісу з точки зору задоволення споживача. Для вирішення поставленої проблеми пропонується застосування комплексного підходу, в тому числі врахування при формуванні нормативного забезпечення виробничих процесів автосервісу реального стану відповідних підприємств, для чого запропоновано переглянути систему завдань нормативного забезпечення технічного обслуговування і ремонту автомобілів.

Опубліковано
2020-01-24
Номер
Розділ
Статті