Реалізація інформаційно-програмного комплексу при оцінці технічного стану автомобіля

  • Волков В. П. Харківський національний автомобільно-дорожній університет
  • Грицук І. В. Херсонська державна морська академія
  • Волкова Т. В. Харківський національний автомобільно-дорожній університет
  • Грицук Ю. В. Донбаська національна академія будівництва і архітектури
  • Волков Ю. В. Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Ключові слова: моніторинг, параметри технічного стану, транспортний засіб, інформаційна система, інформаційний програмний комплекс

Анотація

В роботі розглянуто особливості методики проведення експериментальних досліджень транспортного засобу з використанням інформаційного програмного комплексу (продукту) «IdenMonDiaOperСon «HNADU-16»» (Identification, Monitoring technical condition, Diagnosis, Operating conditions of the vehicle under ITS). В статті описані основні операції моніторингу при здійсненні ідентифікації, визначення параметрів технічного стану, діагностування, ідентифікації умов експлуатації транспортного засобу засобами інтелектуальних транспортних систем. За допомогою розроблених алгоритмів і сформованої інформаційної системи моніторингу, за допомогою засобів транспортної інфраструктури і засобів інфраструктури автомобільних доріг проводилось дослідження процесів моніторингу параметрів технічного стану транспортного стану транспортного засобу у поєднанні з моніторингом і визначення стану умов експлуатації. Основною метою дослідження було забезпечення працездатності сформованої інформаційної системи і забезпечення взаємодії з транспортною інфраструктурою і інфраструктурою автомобільних доріг. Засобами дистанційного моніторингу параметрів технічного стану ТЗ виконувалось зчитування значень зі штатних датчиків і робочої інформації з системи керування ТЗ, а, крім цього, виконувались, функціонально поєднані вимірювальні, обчислювальні і допоміжні операції, які призначені для отримання, перетворення і обробки вимірюваної інформації з метою надання їй функцій контролю та ідентифікації параметрів технічного стану ТЗ. Перелік одержаних сигналів від датчиків і систем двигуна проходив алгоритмічну обробку для формування масивів повідомлень. Після отримання інформації з усіх датчиків, масив даних з бортового інформаційного комплексу передавався на сервер за допомогою навігаційних супутникових технологій, а потім інформація надходила до центру моніторингу лабораторії, оснащеної комп’ютером з встановленим стандартним Інтернет - браузером, який і виводив отримані дані на екран монітора на робочі столи інформаційного програмного комплексу.

Опубліковано
2020-01-28
Номер
Розділ
Статті