*

  • Калінін Є. І. Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка
  • Романченко В. М. Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка
  • Шуляк М. Л. Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка
  • Поляшенко С. О. Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка

Аннотация

В роботі розглянуто один з методів равновешіванія валів з урахуванням їх деформацій в процесі експлуатації. Звернуто увагу на той факт, що в процесі експлуатації на режимах, які значно нижче резонансних, висувається вимога щодо зниження пружних коливань вала, які негативно впливають на величину переданого крутного моменту і знижують коефіцієнт корисної дії всього передавального ланки. Встановлено, що при вивченні системи «гнучкий вал», остання повинна розглядатися як система з розподіленими параметрами у вигляді жорсткості і маси. Крім того, визначено, що при балансуванні можна враховувати тільки перші дві гармоніки небалансу.

Опубликован
2020-02-18
Выпуск
Раздел
Статті