*
Аннотация
Дизельні палива мають основний недолік – залежність експлуатаційних властивостей від температури навколишнього середовища. Високооборотні дизелі встановлюють в основному на сільськогосподарській техніці (автомобілі, трактори, комбайни тощо). Для них призначено паливо, яке зазвичай і називають дизельним. В умовах експлуатації транспортно-господарської техніки з дизельним двигуном можливо впливати на низькотемпературні властивості дизельних палив тільки механічними засобами. Дизельні палива є мало не єдиними нафтопродуктами, що мають сезонні вимоги до показників їх якості. Зимою в системі паливоподачі дизеля може спостерігатися загустіння палива – тобто його парафінізація. Системи живлення ДВЗ дизельним паливом з використанням гідравлічного випромінювача. Багаторазове проходження палива через випромінювач, де в камері гідродинамічного випромінювача руйнуються кристалічні ґрати палива в результаті ультразвукового опромінення. Утворення солітонної хвилі, яка має зруйнувати парафінні відкладення на шляху подачі палива. Ініціювання великої швидкості деформації та виникненнюязначних пружних деформацій, що обумовлюють механокрекінг.