*

  • Васильєв О. С. Полтавський національний технічний университет імени Юрія Кондратюка, м. Полтава
  • Рогозін І. А. Полтавський національний технічний университет імени Юрія Кондратюка, м. Полтава
  • Вірченко В. В. Полтавський національний технічний университет імени Юрія Кондратюка, м. Полтава
  • Шаповал М. В. Полтавський національний технічний университет імени Юрія Кондратюка, м. Полтава

Аннотация

Проаналізовано стан ринку автомобільних перевезень та структури перевізників, це дало можливість оцінити необхідні параметри транспортного засобу. Було встановлено, що за останні роки для комерційних потреб, зменшився середньодобовий пробіг та зменшилась вага вантажу для перевезень. Отже, оптимізація транспортних витрат потребує корегування автомобіля в бік зменшення вантажопідйомності та покращення універсальності. Закордонний досвід показав перспективність обраного напряму для вдосконалення техніки. На оптимізацію використання характеристик транспортного засобу (об’єм кузова, вантажопідйомність) і орієнтовано створення автопоїзда на базі малотоннажного вантажного автомобіля «Газель». Універсальний сідельний тягач на базі автомобіля "Газель", що пропонується, є базовим шасі ГАЗ-3302, на якому змонтований сідельно-зчіпний пристрій. Він може працювати з напівпричепами будь-якого призначення: вантажна платформа, промтоварний і ізотермічний фургони, рефрижератор, евакуатор легкового автотранспорту, причіп для перевезення коней і т. д. Наведена також конструкція однозахватного сідельно-зчіпного пристрою, що пропонується до встановлення на розроблюваний тягач.

Опубликован
2020-01-27
Выпуск
Раздел
Статті